مصاحبه آرشیو خبر ها
گامـی محکم برای اسـکودتو

گامـی محکم برای اسـکودتو

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس که دوباره تصمیم به شرکت در کنفرانسها خبری پیش از بازی در سری آ گرفته ، در آستانه بازی فردا با بولونیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

" بازی حساس و حیاتی در برابر بولونا خواهیم داشت . هنوز فصل ادامه دارد و در بازی های پیش رو اگر دچار لغزش شویم ممکن است همه چیز را از دست دهیم "

" امیدوارم که سوالاتی که از من پرسیده می شود فوتبالی باشد ، نه سوالات حاشیه ای . بازی برابر بلونیا برای ما یک آزمون جدید است و حساسیت بالایی هم دارد . اما این تنها بدلیل رقابت در زمین است "

" من دوباره در مورد آنچه که گفتم و چیزی که مدیر باشگاه می گوید توضیح می دهد . صحبت های من و مدیر دقیقا مثل هم است و من دقیقا همان چیزی را خواهم گفت که مدیر می گوید . بنابراین اهمه حرف های من و مدیر یکی است و در هماهنگی کامل و به یک معنی گفته شده است "

" همیشه تعابیر از حرف های مربی ها مختلف است . من چیزی را که می بینم و برای تیمم حس می کنم می گویم اما ممکن است یکی از شما از حرف های من برداشتی متفاوت و یا حتی متضاد منظور ِ من داشته باشید "

" این شرایط و لحظات برای ما مهم و حساس است و در این جریان ما به صورت گروهی فکر خواهیم کرد و نظر می دهیم . گرفتن تصمیم و داشتن حق اختیار به معنای خود رای بودن ِ من نیست و من به شخصه تصمیم نمی گیرم . زیرا فکر می کنم که این می تواند یک کمبود زیاد و به نوعی بی احترامی به بازیکنان باشد "

" در نتیجه همه چیز در تیم ما بطور گروهی تصمیم گیری خواهد شد . من نمی توانم چیزی را تنها و فردی تصمیم بگیرم ، بخصوص در این فصل مهمی که در آن هستیم و هواداران از ما انتظار زیادی دارند و احساس مسئولیت زیادی برای تلاش به منظور بدست آوردن اسکودتو برای سومین بار و پیشروی در لیگ اروپا می کنم "

" بنابراین ما همگی برای این اهداف تلاش خواهیم کرد ، همگی با هم . زیرا در گذشته رسیدن به یک چهارم نهایی برای ما سخت بود و همچنین حضور در نیمه نهایی . اما اکنون به بردن لیگ اروپا و کسب موفقیتی تازه فکر می کنیم "

" فردا می تواند بازی مهمی برای ما باشد ، بازی که یک قسمت از بردن اسکودتو برای سومین بار پیاپی خواهد بود که چیز مهم و تاریخی است "

" فکر می کنم که فردا بازی سختی برابر بلونیا داشته باشیم . بازی آسانی نیست زیرا بازی کردن در طول 90 یا 95 دقیقه تحت فشار و با تلاش زیاد سخت است "

" پیش بینی من از بازی فردا بازی با دوندگی زیاد خواهد بود . نمی دانم که تا چه حد می توانیم از فضاهای کوچک ایجاد شده بهره ببریم اما مطمئنا حریف فردا به ما زمان و فضای زیادی نخواهد داد و در نتیجه بازی دشواری در پیش داریم "

" اما فردا امیدوارم که ورزشگاهی مملو و با هیجان داشته باشیم ، زیرا همانطور که گفتم بازی فردا مهم و حساس است اما پیروزی ما قطعی نیست و به حمایت نیاز داریم "

" ما همیشه به نایج خودمان می اندیشیم . زیرا در صدر هستیم و وضعیت خوبی را داریم در نتیجه تنها به پیروزی و 3 امتیاز فکر می کنیم ، ما در وضعیت مطلوبی قرار داریم و باید به عملکرد خودمان بیاندیشیم و نمی توانیم به دیگران نگاه کنیم "

" آرتورو ویدال و کارلوس توز شرایط متفاوتی نسبت به بقیه دارند . آن ها دچار مشکلاتی شدند اما پس از بازی با اودینزه هم از آن ها مراقبت شد و وضعیت آن ها بررسی شد . در حال حاضر از آن ها مراقبت می کنیم و امیدواریم که بهترین شرایط را داشته باشند . زیرا من همیشه می خواهم که از 110% توانشان استفاده کنند "

" بارتزالی نیز از یک ماه قبل دچار مشکلاتی شد ، اما او بهتر شده و حالا شرایط بازی را بدست آورده . اما باید شرایط بازی را هم کاملا بدست بیاورد و در نتیجه من نمی دانم که او فردا بازی خواهد کرد یا نه "

" بلونیایی ها بازیکنانی دارند که می تواند برای ما دردسر ساز باشند . برای همین است که حساسیت بازی بالا است و دقت زیادی را لازم داریم . بازیکنانی که بدنبال فرصت و اشتباه ما هستند "

" جووینکو بازیکن خوبی است که در زمانی که مورد استفاده قرار گرفته خوب بوده اسن . در بازی با لیون و در بازی گذشته او خوب بازی کرده و موفقیت یوونتوس را رقم زده . او پیشرفت خوبی داشته و باز هم می گویم که جووینکو کیفیت باور نکردنی است "

" بازیکنی که ویژگی های زیادی دارد و همیشه آماده بازی کردن و تلاش است . و کسی که می تواند شما را برای بازی در یووه و ایجاد تفاوت متقاعد کند "

" یوونتوس مدت ها است که در طول 5 سال موفق به بردن 3 اسکودتو نشده و زمان زیادی است که 3 اسکودتو پیاپی را نبرده است . این چیزی است که وظیفه ما را برای قهرمانی سنگین تر می کند و البته در صورت قهرمانی لذت بیشتری را نصیب ما می کند "

" این فصل سوم من با یوونتوس است و مانند دو فصل قبل بیشترین امتیاز را گرفتیم و در صدر قرار داریم . اما آمار و ارقام در مورد ما مشخص است و ثابت می کند که ما فصل باورنکردنی و فوق العاده ای را پشت سر گذاشته ایم "

" اما مهم ترین چیز برای ما این است که همچنان با هیجان بازی کنیم ، زیرا هنوز هم در دو جبهه مهم در حال تلاش هستیم و می توانیم دست آوردهای مهمی را کسب کنیم "

" فردا باززی برابر بلونیا خواهد بود. بازی سختی است اما من معتقدم در صورتی که موفق به پیروزی شویم یک گام بلند برای قهرمانی برداشته ایم . ما اهداف زیادی داریم اما مطمئن هستم که فردا گام بلندی برای بردن اسکودتو بر خواهیم داشت "

" اما بعد از آن لیگ اروپا برای ما قرار دارد. بازی در برابر حریفی که در این هفته قهرمانی را کسب کرده و در فصل قبل بازی در فینال بوده و اکنون در نیمه نهایی لیگ اروپا حضور دارد . پس مطمئنا با تیمی بزرگ و فوق العاده مانند بنفیکا روبرو خوایم شد "

" زمانی که شما به عنوان یک مربی در این مرحله قرار می گیرید و حتی موفقیت کسب می کنید استرس و فشار شما هم زیاد تر می شود و کار سخت تر . اما مطمئنا ارزش و پاداش شما هم زیادتر می شود و من بسیار بسیار خوشحالم که بازیمن خوبی مانند توز من را با فرگوسن مقایسه می کند "

" من از او تشکر می کنم و از همه بازیکنانم ممنون هستم . گفته می شود که یک مربی می تواند صدها ایده و تاکتیک داشته باشد اما مطمئنا شما به بازیکنان و مردانی بزرگ نیاز دارید "

" این فرصت خوبی برای من بوده که در طول این 3 سال با چنین بازیکنانی آشنا شوم و کار کنم . مطمئنا همیشه از آن ها تشکر خواهم کرد و قدر دانی من متوقف نمی شود گ

" از اولین باری که توز را دیدم یک فرد با احساس و پر حرارت و مصمم دیدم . بازیکنی با شخصیت بزرگ و پر تلاش در تمرینات و از سوی دیگر بازیکنی که همیشه بزرگ بوده و کار کردن با او برای من بسیار لذت بخش است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: